Δευτέρα, Τετάρτη, Πέμπτη: 9:00 - 20:30, Τρίτη, Παρασκευή: 9:00 - 18:00

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Με στόχο την προστασία της δημόσιας υγείας και ειδικότερα της ευαίσθητης ομάδας των εγκύων που προσέρχονται για τον απαραίτητο προγεννητικό έλεγχο στην Εμβρυομητρική και Ιατρική της Γυναίκας, παρακαλείσθε θερμά στα ραντεβού σας με τους Ιατρούς μας, να προσέρχεστε με έναν μόνο συνοδό και χωρίς τη συνοδεία μικρών παιδιών. Ο συνοδός σας θα πρέπει εάν έχει νοσήσει ή εμβολιαστεί να έχει μαζί του το αντίστοιχο πιστοποιητικό, στην περίπτωση που ο συνοδός σας είναι ανεμβολίαστος θα πρέπει να έχει υποβληθεί σε rapid test την προηγούμενη μέρα από την επίσκεψή σας στο ιατρείο μας.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση!

Ενδιαφέροντα Άρθρα

Ενημέρωση σε σχέση με τον προγεννητικό έλεγχο και όχι μόνο...

Εγκυμοσύνη και Διατροφή

Η υιοθέτηση μιας πιο υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής, κάνοντας μικρές αλλά θετικές αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες, θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Ακόμη κι αν δεν τρώγατε ιδιαίτερα υγιεινά πριν μείνετε έγκυος, δεν είναι αργά για την αλλαγή αυτή, που θα βοηθήσει και την δική σας υγεία αλλά και του εμβρύου που κυοφορείτε και παίρνει από εσάς όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να αναπτυχθεί.

Ποια είναι όμως τα «μυστικά» για μια υγιεινή διατροφή στην διάρκεια της  εγκυμοσύνης;

  • Συμπεριλάβετε στα γεύματά σας άφθονες ποσότητες από φρούτα και λαχανικά καθώς επίσης δημητριακά ολικής άλεσης και όσπρια, ώστε να προσλαμβάνεται  περισσότερες φυτικές ίνες.
  • Επιλέξτε ποικιλία τροφών από κάθε διατροφική ομάδα για να είστε σίγουρη πως τρώτε ισορροπημένα. Στην περίπτωση που  ανησυχείτε επειδή δεν τρώτε τροφές μιας συγκεκριμένης ομάδας τροφίμων, συζητήστε το με το γυναικολόγο σας μήπως και χρειάζεστε κάποιο διατροφικό συμπλήρωμα.
  • Πίνετε αρκετό νερό και συμπεριλάβετε κι άλλα υγρά (γάλα, φρέσκους χυμούς φρούτων και σούπες) στη διατροφή σας.
  • Αποφεύγετε τα επεξεργασμένα και έτοιμα τρόφιμα και περιορίστε το αλάτι.
  • Προτιμήστε τη χρήση του ελαιόλαδου στη μαγειρική σας.
  • Να τρώτε ψάρια αλλά να αποφεύγετε τα κονσερβοποιημένα προϊόντα.
  • Ελαττώστε την πρόσληψη καφεΐνης πίνοντας όχι περισσότερα από δύο φλιτζάνια καφέ ή τσάι τη μέρα.
  • Τέλος καλό θα ήταν να αποφεύγετε την κατανάλωση γλυκισμάτων,  λιπαρών και τηγανητών.

Αυτές είναι μερικές, χρήσιμες διατροφικές συμβουλές για τη δική σας καλή υγεία αλλά και για την υγεία του εμβρύου που κυοφορείτε. Μπορείτε επίσης να συζητήσετε το ζήτημα της διατροφής σας κατά την κύηση, τόσο με τον γυναικολόγο σας όσο και με κάποιο ενδοκρινολόγο ή κλινικό διαιτολόγο –διατροφολόγο.